Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Bledny mail w drugiej reklamacji wady towaru
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
fishi



Dołączył: 21 Sty 2019
Posty: 1
PostWysłany: 21/01/2019, 23:33    Temat postu: Bledny mail w drugiej reklamacji wady towaru Odpowiedz z cytatem

Dzien dobry,
dokonalem reklamacji wady tv kupionego w salonie saturn. To drugi raz, wczesniej TV byl naprawiany po odmowie wymiany na nowy ze wzgledu na zbyt wysokie koszty. Odpowiednie pismo z wszystkimi danymi zlozylem w punkcie mediamarkt, ktory przejal zobowiazania ww. sklepu. Niestety w moich roszczeniach dotyczacych obnizenia ceny telewizora napisalem m.in, ze w czasie 14 dni oczekuje odpowiedzi pod adres mailowy . . . i tu popelnilem blad. Wpisalem adres w zlej domenie, taki ktory nie istnieje. I tu powstaje pytanie czy sprzedawca winien skutecznie dostarczyc mi odpowiedz? Mimo blednego adresu mailowego w ww. polu na pierwszej stronie reklamacji podalem prawidlowy adres zamieszkania, korespondencji i mailowy. Czy tez w zwiazku z popelnionym przezemnie bledem sprzedawca moze twierdzic, ze wysylal odpowiedz w formie wiadomosci elektronicznej na wskazany adres zrzekajac sie odpowiedzialnosci za niedostarczenie odpowiedzi? W przypadku zlych adresow do nadawcy wraca informacja, ze email nie zostal dostarczony. Za 5 dni mija 14 dni od dnia zlozenia reklamacji, a ja nie bede w najblizszym tygodniu mogl zajechac do sprzedawcy, nie mam tez bezposredniego kontaktu do niego czy ich obowiazkiem jest dostarczenie odpowiedzi skutecznie? Np. na adres zamieszkania czy maila z pierwszej strony pisma skoro w zyczeniu podalem nieistniejacy mail?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 21/01/2019, 23:33    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
amadia66
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 12123
Skąd: opolskie
PostWysłany: 22/01/2019, 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Niestety w moich roszczeniach dotyczacych obnizenia ceny telewizora

Roszczenie z jakiego tytułu, rękojmi czy gwarancji? Nie domagasz się naprawy tylko obniżenia ceny? Bo tak to rozumiem.
Cytat:
sprzedawca moze twierdzic, ze wysylal odpowiedz w formie wiadomosci elektronicznej na wskazany adres

Tak. Wysłał na wskazany przez Ciebie adres. Nie ma obowiązku sprawdzać czy adres taki istnieje, czy nie. Musisz zmienić (pisemnie) adres na który ma iść odpowiedź.
Cytat:
W przypadku zlych adresow do nadawcy wraca informacja, ze email nie zostal dostarczony.

Tylko nie wiadomo który. Widziałem takie informacje -" jedna z Twoich wiadomości nie została doręczona do nadawcy". To i tak nie ma znaczenia.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu