Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Gwarancja monitora
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piotr
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 373
Skąd: Inowrocław
PostWysłany: 01/02/2008, 19:23    Temat postu: Gwarancja monitora Odpowiedz z cytatem

Cześć. 12 września kupiłem monitor sony - e96d od 30 listopada zepsuły mi się w nim guziki ( nie moge zmienić kontrastu, przełączyć urządzeń , dostosować kolorów ) postanowiłem oddać monitor na gwarancję, zawiozłem go do sklepu avans ( w białymstoku , przy ulicy hetmańskiej ) - bo tam był kupiony i się dowiedziałęm ze muszę go zawieźć do serwisu sony na drugi koniec miasta, tak zrobiłem , w serwisie monitor trochę poleżał jak się okazało dostali od sony informację ( nie pamiętam dokladnie ale mniejwiecej opowiem co tam było napisane ) prosimy niepodejmować napraw monitorów ( i tutaj byly wymienione 3 lub 4 symbole - w tym mój ) prosimy o kontakt z nr tel i podany telefon do warszawy, zadzwonilem pod ten telefon, jak się okazało dodzwonilem się owszem do sony ale ericson i tam mnie wysmieli, ze wogle co ja z tym monitorem chcę od nich, a więc pojechalem spowrotem do serwisu sony, tam mi powiedzieli ze muszę koniecznie zlozyc reklamacje pod tamtym numerem telefonu, a oni nie mogą nic zrobić bo jesli znow przyjmą monitor i znów przyjdzie ta sama odpowiedz a wedlug nich tak się stanie na 100% to będę musiał zapłacić ileś tam zł, podpowiedzieli mi ze sklep musi się tą gwarancją w tym wypadku zająć tak więc zabralem monitor wszystkie papiery i pojechałem do nich tam powiedzialem jaka jest sprawa oni zaczeli dzwonic po serwisach i działach avans, w sumie zrobiło się niemałe zamieszanie i tak po jakichś 40 minutach i sporej kolejce za mną, ktoś żucił hasło a sprawdz na ile czasu jest ta gwarancja, jak się okazało na karcie gwarancyjnej sony niedość że nie ma nic w języku polskim to nie ma zadnej wzmianki (w j. Ang) na ile czasu jest gwarancja, koleś z avansu wykonal niby telefon i powidział mi: gwarancja na ten monitor to rok i nie
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 01/02/2008, 19:23    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
piotr
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 373
Skąd: Inowrocław
PostWysłany: 01/02/2008, 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gwarancja na ten monitor to rok i nie mam pojęcia czemu zawracasz nam glowe. We wszystkich sklepach dają gwarancje na 3 lata czy to mozliwe zeby avans miał krótsze ? najbardziej mnie drazni to ze płace jeszcze raty a monitor juz jest zepsuty. Co powinienem zrobic w tej sytuacji ? mam jakieś szanse nieodpłatnej naprawy monitora??
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
joanna
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 106
Skąd: Łeba
PostWysłany: 01/02/2008, 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gwarancja może być na dowolny okres czasu, równie dobrze może jej nie być wcale. Możesz jednak zawsze złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową u sprzedawcy żądając naprawy lub wymiany. Sprzedawca odpowiada wobec ciebie za wady towaru przez 2 lata od dnia zakupu. Pod warunkiem że ten monitor kupiłeś prywatnie a nie na działalność czy na firmę.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu