Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Nieuczciwy dostawca usług internetu
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piotr
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 373
Skąd: Inowrocław
PostWysłany: 08/01/2008, 15:49    Temat postu: Nieuczciwy dostawca usług internetu Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Mam poważny problem. Jestem studentem przez kilka miesięcy w wynajmowanym mieszkaniu używałem internetu. Podpisałem umowę z firmą internetową. Umowa na czas nieokreślony z 1 mies. Terminem wypowiedzenia. W pewnym momencie się wyprowadziłem. Wysłałem więc maile oraz listy korzystając z oficjalnych formularzy kontaktowych na stronie www firmy z informacją że proszę o rozwiązanie umowy , odłączenie łącza i przesłanie na mój adres zameldowania który widniał również w umowie (jako adres z dowodu osobistego) i na fakturach potwierdzenia rozwiązania umowy, wyłączenia łącza i przesłania rozliczenia salda za usługi. Było to na przełomie czerwca 2007. Nie otrzymywałem żadnych odpowiedzi. W końcu przyszedł mail i wiadomość, że podstawą do odłączenia łącza jest uregulowanie 2 zaległych faktur za internet. Opłaciłem 26. 06. 2007. I poinformowałem o tym mailem i formularzami kontaktowymi dostarczyciela internetu ponawiając wcześniejsze prośby. Bez odpowiedzi. Sądziłem więc że sprawa jest załatwiona. Po kilku miesiącach z końcem listopada otrzymałem telefon w którym pani z tej firmy domagała się jakiś 100 zł za internet. Zdziwiłem się i zdenerwowałem więc wysłałem maila z prośbą o tym razem pisemne wysłanie na mój adres zameldowania rozliczenia, potwierdzenia odłączenia łącza i wyjaśnień bo mam przypuszczenia że łącze sobie dalej działa i rachunki się naliczają. Przyszło pismo w którym dowiedziałem się że łącze jest nieodłączone i że firma wysyłała wezwania gdzieś a ja na nie nie odpowiadałem. (ja na nowym adresie nie otrzymałem ani jednego). Firma stwierdziła że mam zapłacić ze 3 miesiące + koszty wezwań ??? bo umowę można rozwiązać tylko pisemnie. Dotychczas firma nic takiego nie podawała siedziała cicho i rachunek rósł. Proszę o pomoc. Co robić ?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 08/01/2008, 15:49    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
piotr
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 373
Skąd: Inowrocław
PostWysłany: 08/01/2008, 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostawca usług nie dostarczał bo już tam nie mieszkałem, a pieniądze naliczał. Teraz mam 7 dni do zapłaty pod groźbą windykacji. Nie odpowiadał na miale i formularze z ich strony www. Nie podnosił kwestii pisemnego wypowiedzenia umowy, przy poprzednich mailach czy kontaktach telefonicznych. Dopiero teraz gdy wezwałem do pisemnego ustosunkowania się do sprawy i zagroziłem sądem dostałem pisemne żenujące oświadczenie że łącze odłączono dopiero teraz bo nie płaciłem rachunków 3 miesiące wstecz do 30. 11. 2007 (w tydzień po mojej interwencji i prośbie o pisemne przedstawienie za co firma domaga sie pieniędzy - 200 pln). Być może w umowie był punkt że wypowiedzenie następuje za pisemnym oświadczeniem, ale akurat utraciłem ją przy przeprowadzce więc wszelkimi sposobami mailem na oficjalne podane na stronie adresy, formularzami z www, oraz z tego co pamiętam telefonicznie podczas kontaktu przedstawicielki firmy w sprawie pierwszego zadłużenia które zaraz zapłaciłem. Firma to olała i po około pół roku wnioskuje o zapłatę za kilka miesięcy w których nie mieszkałem już w wynajmowanej lokacji i stwierdza że jakiekolwiek inne niż pisemne wnioski o rozwiązanie umowy i odłączenie łącza nie są respektowane. Do tego twierdzi że wysyłała wezwania, ale ja nie dostałem żadnego pod adresem zameldowania (widocznym w umowie i na fakturach). Być może coś było wysyłane ale podejrzewam że nie listami poleconymi bo po pierwszym powinna wrócić adnotacja że adresat nie zamieszkuje pod adresem, a pod drugie firma powinna przysłać na mój adres zameldowania wszelkie wezwania a nie na chwilowy wynajmowany, podany tylko do miejsca instalacji łącza. Nie wykazała firma żadnej chęci kontaktu na właściwy adres który oprócz tego że był w umowie i na fakturach podawałem również w każdym mailu. Pomocy.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tomek
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 183
PostWysłany: 08/01/2008, 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cóż. Za głupotę się płaci. Wypowiedzenie umowy telekomunikacyjnej może nastąpić tylko w formie pisemnej.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu