mariola819
Dołączył: 04 Sty 2021 Posty: 1
|
Wysłany: 04/01/2021, 23:25 Temat postu: Odcięcie dostawy prądu |
|
|
Witam , nie wiem czy tutaj mogę zadać pytanie dotyczące właśnie odcięcia dostawy prądu przez ***,jeśli nie to proszę o wybaczenie i skierowanie mnie na właściwe tory.
Otóż:
dn.17.12.2020 r po powrocie z pracy około godz.15.00 odkryłam ,że w domu brak jest prądu, po sprawdzeniu czy bezpieczniki są włączone zadzwoniłam do sąsiadki aby się upewnić czy u niej też prądu nie ma .Po upewnieniu się ,że sąsiedzi prąd mają wykonałam dwa telefony do *** , tak jedna jak również druga konsultantka po sprawdzeniu nie umiały wyjaśnić jaki jest powód braku dostawy prądu, zostało też sprawdzone czy nie widnieje zadłużenie na moim koncie co mogło by sugerować odcięcie dostawy prądu ale również jedna i druga konsultantka potwierdziły ,że na koncie nie ma zadłużenia.
Jedna z konsultantek poradziła aby zadzwonić na nr.991 , gdy tam zadzwoniłam gdy tam zadzwoniłam również nie znaleźli powodu dla którego mógł być wyłączony prąd, zalecono mi abym na własny koszt znalazła sobie elektryka który przyjedzie i sprawdzi przyczynę.
Około godz. 18.00 do domu wrócił po całym dniu z pracy mąż i odkrył ,że w skrzynce która znajduje się na ścianie na zewnątrz domu są wyłączone i oplombowane bezpieczniki.
Znowu zostało wykonanych kilka tel. na 991 jak również do *** i tym razem też żaden z konsultantów nie umiał wyjaśnić z jakiej przyczyny i powodu prąd został nam wyłączony, nie znaleźli bowiem żadnych zleceń do wykonania takiej "usługi" a jednak prąd został nam bez powodu wyłączony. (Dodam jeszcze , że sąsiadka mówiła mi, gdy przed południem wracała tego dnia z zakupów to przed naszym domem stał samochód i jakiś facet dzwonił do naszych drzwi, poinformowała go ,że o tej porze na pewno nikogo nie ma bo są wszyscy w pracy.)Nie zastała nam zostawiona żadna informacja z kim mamy się kontaktować itp.
Posiadamy mikro instalację o mocy 8,5 kw, mocy tej nie jesteśmy w stanie wykorzystać , więc nadmiar oddajemy do sieci. Cały dom jest ogrzewany wyłącznie prądem.
Już nie wspomnę o popsuciu się produktów które były zakupione już na okres Świąteczny,
Napisałam pismo do *** aby mi wyjaśnili kto i na jakiej podstawie odciął nam dopływ prądu, i dzisiaj od *** dostałam taką oto odpowiedz:
Szanowna Pani,
nie mamy podstaw do uznania Pani reklamacji za zasadą. Dla zawartej z Panią umowy kompleksowej dotyczącej mikroinstalacji nie prowadziliśmy działań windykacyjnych zmierzających do wstrzymania dostawy prądu.
Co w takiej sytuacji mogę z tą sprawą zrobić? Czy ktoś może mi doradzić |
|