Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Reklamacja przesyłki
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lkmarko



Dołączył: 14 Gru 2020
Posty: 1
PostWysłany: 14/12/2020, 19:52    Temat postu: Reklamacja przesyłki Odpowiedz z cytatem

Witam,
Zakupiłem sprzęt w sklepie internetowym (zakup na firmę faktura VAT). Dostawa realizowana przez firmę kurierską, po dostawie okazało się że sprzęt jest uszkodzony. Nie wspomnę że usługa dostarczenia była wykonana wadliwe, brak kontaktu kuriera, przesyłka zostawiona pod drzwiami (dostawa w czasie epidemii). Po zgłoszeniu faktu sprzedającemu, "umył ręce" i kazał radzić sobie z firmą kurierską gdyż w relacji B2B on odpowiada za towar tylko do momentu przekazania kurierowi. Zgłoszenie zrobiłem do firmy kurierskiej, w międzyczasie sprzęt został przesłany do sprzedającego w ramach usługi D2D aby wycenić zakres szkód. Firma kurierska odpowiedziała że nie jestem uprawniony do wnoszenia reklamacji!!! Pech chciał że w drodze powrotnej do sprzedającego sprzęt spakowany w fabryczne opakowanie uległ dodatkowym uszkodzeniom (szkoda całkowita). Przesłane stanowisko firmy kurierskiej przesłałem do sprzedającego, on przejął korespondencję z firmą kurierską, twierdząc (nie chce udostepnić mi tych dokumentów, gdyż jest na nich zakaz udostępniania osobom trzecim), że składał odwołania firma jednak odrzuciła wniosek ze względu na brak protokółu podpisanego przez kuriera. Tylko jak można było tego dokonać jak kurier nie wiadomo kiedy był. Na dzień dzisiejszy nie ma sprzętu, sklep umywa ręce firma kurierska nadal twierdzi że jestem nieuprawniony do składania reklamacji.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 14/12/2020, 19:52    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu