Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pamelac95



Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 3
PostWysłany: 20/12/2013, 20:06    Temat postu: Rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem Odpowiedz z cytatem

Witam
Wypowiedziałam umowę Cyfrowemu Polsatowi z winy stojącej po ich stronie-likwidacja kanału LOVE. Przysyłaja mi maile by płacić nadal abonament, bo liczy sie okres wypowiedzenia. Prawo z którego skorzystałam mówi, ze wypowiedzenie z winy polsatu, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Umowa kończy się z ostatnim dniem abonamentu. Mój kończył sie 16 grudnia 2013. Pismo wysłałam w czwartek 12 grudnia priorytetem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Dzwoniła do mnie kolejna kobieta. Pierw przypominała mi o nie zapłaconym abonamencie, potem twierdziła ze faktycznie doszło wypowiedzenie, ale w związku że mój nowy okres rozliczeniowy rozpoczął sie 16 grudnia i pismo dostali właśnie 16 w poniedziałek /a wysłałam 12 w czwartek/musze niestety zapłacić ostatni abonament. Nie moge nigdzie w umowie poszukać jaka data się liczy potwierdzonego nadania czy dostarczenia do nich. czekam na zwrotkę, ale moze faktycznie przez niedzielę doszło dzień za późno. Pytanie, kto ma w tej sytuacji rację ? Prosze o odpowiedź
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 20/12/2013, 20:06    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
amadia66
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 2460
Skąd: opolskie
PostWysłany: 20/12/2013, 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostarczenia. Czyli dzień w którym dostawca usługi otrzymał pismo.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pamelac95



Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 3
PostWysłany: 20/12/2013, 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli w tym przypadku muszę zapłacić kolejny abonament. Czy czekać aż poinformują mnie potwierdzeniu rozwiązania umowy na piśmie, oraz o konieczności zapłaty abonamentu za okres 16.12-16.01, czy wpłacić pieniązki? Chodzi mi o to czy wpłacając abonament nie potwierdzę swojej woli dalszego korzystania z ich usług
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
amadia66
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 2460
Skąd: opolskie
PostWysłany: 20/12/2013, 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź dokładnie umowę. Ten kanał, to dodatkowy kanał nie wchodzący w skład pakietu podstawowego (domyslam się).
Jesli Twój okres konczy się 16, to pierwszy dzień następnego okresu przypada na 17. Więc nie musiałbyś płacić. Chyba ze jest inaczej w umowie.
Niestety nie miałem osobiście styczności z tym operatorem.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pamelac95



Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 3
PostWysłany: 20/12/2013, 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kończy się 15 a zaczyna 16-tego Sad Jeśli chodzi o kanał - był w pakiecie i podobno wypowiedziałam ją skutecznie tylko tyle że spóźniłam sie o 1 dzień. Dowiedziałam się o tym z rozmowy telefonicznej, sądzę że należy poczekać na ich pisemna odpowiedź.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu