Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Wprowadzenie w błąd i podpisanie złej umowy
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
tomaszv



Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 18
PostWysłany: 12/12/2021, 14:11    Temat postu: Wprowadzenie w błąd i podpisanie złej umowy Odpowiedz z cytatem

Witam,
czy jeśli w wyniku wprowadzenia w błąd przez pracowników pewnej firmy telekomunikacyjnej podpisałem umowę na warunkach nie takich jak chciałem to mogę domagać się jakiegoś zadośćuczynienia?
Czy warto z tym iść np do jakiejś pomocy konsumenckiej?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 12/12/2021, 14:11    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
wanada
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 16 Lip 2020
Posty: 229
Skąd: małopolskie
PostWysłany: 12/12/2021, 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Możesz od takiej umowy odstąpić. Zawsze możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy konsumenckiej.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tomaszv



Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 18
PostWysłany: 12/12/2021, 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale 14 dni już minęło. Poza tym mi ta oferta pasuje tylko cena się nie zgadza.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wanada
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 16 Lip 2020
Posty: 229
Skąd: małopolskie
PostWysłany: 12/12/2021, 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skorzystaj z pomocy konsumenckiej.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu