Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
arczer



Dołączył: 28 Cze 2020
Posty: 3
PostWysłany: 28/06/2020, 12:58    Temat postu: Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry,

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Dokładnie rok temu zakupiłem laptop na firmę. Laptop przez ten okres był praktycznie nie używany do celu w jakim go nabyłem, gdyż już w pierwszych tygodniach ujawniły się wady uniemożliwiające jego swobodne użytkowanie.

Laptop od tego czasu trafił trzy krotnie do serwisu w ramach gwarancji. Serwis mimo napraw nie usunął usterek. Komputronik w którym nabyłem sprzęt umywa ręce. Dwukrotnie wnosiłem o wymianę laptopa na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Niestety bronią się zapisem w regulaminie i dają następująco odpowiedź:

Cytat:
Podstawą odrzucenia Pańskiego roszczenia jest fakt, iż zgodnie z treścią Regulaminu Sklepu Komputronik S.A.: Jeżeli kupującym nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.


Jedyne co robią to przekazują laptopa do autoryzowanego serwisu a ten, jak już wspominałem nie umie poradzić sobie z wyeliminowaniem usterek.

Mam już dosyć tej przepychanki. Będę bardzo wdzięczny za poradę, co w takiej sytuacji mogę zrobić, by wyegzekwować moje roszczenia ?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 28/06/2020, 12:58    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
amadia66
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 12232
Skąd: opolskie
PostWysłany: 28/06/2020, 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jesteś konsumentem. Pozostaje reklamacja z tytułu gwarancji.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arczer



Dołączył: 28 Cze 2020
Posty: 3
PostWysłany: 29/06/2020, 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem. A co jeżeli kolejna naprawa w ramach gwarancji nie wyeliminuje usterki, a gwarancja w końcu dobiegnie końca ? Po prostu zostanę z wadliwym sprzętem bez żadnego prawa do rekompensaty?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
amadia66
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 12232
Skąd: opolskie
PostWysłany: 29/06/2020, 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Po prostu zostanę z wadliwym sprzętem bez żadnego prawa do rekompensaty?

Tak. Nikt nie zapewnia ze wszystko będzie działać wiecznie bez zarzutu. Naprawisz na własny koszt.
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arczer



Dołączył: 28 Cze 2020
Posty: 3
PostWysłany: 30/06/2020, 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to że nie będzie działać wiecznie bez zarzutu to chyba oczywiste...
mówimy tu o przypadku sprzedania wadliwego sprzętu, która nie działa poprawnie od pierwszego dnia sprzedaży.
Jak to jest możliwe, że jako klient, bez względu czy przedsiębiorca czy nie, nie mam możliwości dochodzenia swoich praw w sytuacji, gdy firma sprzedaje mi wadliwy sprzęt ?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu