Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Rzekazanie instalacji kanalizacyjnej do Urzedu Miasta
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
marek87



Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 1
PostWysłany: 21/01/2021, 11:52    Temat postu: Rzekazanie instalacji kanalizacyjnej do Urzedu Miasta Odpowiedz z cytatem

Witam,

2 dni temu podlaczylem sie na wlasny koszt do kanalizacji - na wlasny koszt musialem zrobic instalacje w drodze gminnej (budwa studzienki sciekowej + przylaczenie do drugiej istniejacej ok 11 m przylacza w drodze gminnej).

Wedlug urzedu miasta instalacja jest moja wlasnoscia i musze placic oplate roczna za 1m2 instalacji ktora jest w drodze gminnej.

I tu moje pytania:

1. Czy urzad miasta ma prawo zadac odemnie dodatkowych oplat ?
2. Czy urzad miasta ma obowiazek na moj wniosek przejac instalacje (chcialbym przekazac prawo wlasnosci aby uniknac dodatkowych oplat)
3 Czy przekazujac wlasnosc urzad miasta ma obowiazek zwrotu kosztow jakie ponioslem ?

Prosze o konkretne odpowiedzi z podanymi aktualnymi pdstawami prawnymi
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 21/01/2021, 11:52    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu