Zaloguj    Moje konto    Moje wiadomości
     Start     Zadaj pytanie     Rejestracja     Wyszukiwarka     Nowe posty     Szukamy moderatorów     Kontakt  
Brak odbioru urządzenia z serwisu przez Klienta
Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
anna9013



Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 1
PostWysłany: 30/06/2015, 14:25    Temat postu: Brak odbioru urządzenia z serwisu przez Klienta Odpowiedz z cytatem

Prowadzimy serwis urządzeń czyszczących. Klient zleca nam naprawę, po czym stwierdza iż nie opłaca mu się odebrać urządzenia ponieważ koszt naprawy jest dla niego za wysoki lub przekracza wartość urządzenia. Mimo ponagleń, próśb o odbiór, Klient nie jest tym tematem zainteresowany. Zgodnie z podpisanym zleceniem naprawy po określonych dniach zaczynamy naliczać opłatę magazynową. Proszę o informację, wg. obowiązujących przepisów po jakim okresie urządzenie przechodzi na naszą własność (tzn. możemy je rozliczyć na poczet poniesionych kosztów serwisowych i magazynowania) Czy jest różnica jeśli urządzenie do naprawy przekaże nam firma czy osoba prywatna?
Powrót do góry
Profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
google_adsense

Google



Wysłany: 30/06/2015, 14:25    Temat postu: Google AdSense

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Odpowiedz do tematu